tja jag har inte märk någon fördröjning men byter ofta baterier laddbara förstås
Controller-S (den lilla, standard i nya xbox)
Den gamla stora handkontrollen man fick med xboxen i början
tja jag har inte märk någon fördröjning men byter ofta baterier laddbara förstås
Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
160 gb samaung lättare kan få hjälp
samsung dvd
x2.4983.06 du har väl kollat
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62
sökfunktionen högst upp på sidan är bra
Jag använder joytechs handkontroll, den är lite mindre än Controller S,Original inlägg av Hansi
tycker den är den skönaste!
Någon som har Joytechs trådlösa som söker frekvens automatiskt? För av någon anledning så får den för sig en massa konstiga saker när jag kör xbmc t ex. Slår jag på en film och låter kontrollen vara en minut eller två så ändrar den volymen ett snäpp upp/ner eller gör ett mindre hopp framåt i filmen. Oerhört irriterande problem som jag inte hade med min förra kontroll (joytech) som man ställde in frekvensen manuellt.
Hoppas det finns någon med svar på detta problem.
Den lilla är helt klart skönast
Controller-s är skönast
Xecuter2
120 GB
= ÄGER
Hej jag har en trådlös kontroll till mitt xbox den tycker jag är den lätt bästa jag har spelat med till xbox.
jesus
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Hej jag har 2/4 kontroller till mitt xbox det tycker jag är det bästa man kan spela till xbox
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks