Hej har ni xbox chip för ntsch maskiner i psxcare o hur mycke kostar d för att montera d ?
Hej har ni xbox chip för ntsch maskiner i psxcare o hur mycke kostar d för att montera d ?
Det är exakt samma chip och priser för NTSC maskiner som för europeiska XBOX. Säg till när du lämnar in den bara så att den som tar emot den skriver stort och tydligt "OBS! 110V" på så många ställen som möjligt samt tejpar över strömkontakten. Annars smäller det garanterat, för inte tänker man på att kolla varje konsol man skall börja modda är 110v eller 220v innan man trycker in strömkabeln...
Modifiering kostar:
600:- (inget chip monteras, istället flashas originalbios om)
845:- (Alladin Advance 256K)
1095:- (X-ecuter 2 lite 2x512K)
1395:- (X-ecuter 2 PRO 1x1024k alt. 2x512k alt. 4x256k)
1595:- (X-BIT, 2M minne, går att välja massor av varianter på hur minnet används)
Montering av större hårddisk som du tar med dig: +300:-
Montering av 120GB hårddisk: +1400:-
Vi har hårddiskar upp till 300GB ¨på lager
Montering av 220V nätdel +500:-
Om du vill kan vi även ställa om boxen så att den fungerar som en europeisk xbox istället för som en USA xbox. Dvs, stänger du av chippet så fungerar europeiska originalspel istället för amerikanska originalspel. Detta kostar inget extra, och jag kan visa dig hur man gör inställningen med hjälp av config magic.
asså jag har redan ett chip men d verkar som att den bara kan spela orginala o brända ntsc spel , aja men jag kmr till eran butik nån dag o lämnar boxen , ska jag berätta att d e ntsc för er då elr ?
Bookmarks