Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: väldiga problem!!

Registrerade
    Feb 2003
    Respekt
    23

väldiga problem!!

jag har just försökt att uppgradera mitt bios med superdisc 3.7. förr hade jag bios 4977 tror jag och nu försökte jag att lägga in bios m7hugered 1024 någonting hette den. när jag använde det översta programmet i den menyn man kommer in i när man klickar på www.psxcare.com i superdisc3.7 (xflash någonting tror jag den hette) när jag valt den bios jag ville flasha med och tryckt start och programmet rabblade igenom och stog att det var klart så gick jag ur programmet och då blev allt svart jag startade om xboxen och nu blinkar den bara rött och grönt, jag får inte ens upp någon xboxloga eller felkod, ingenting, får inte ens ut dvdläsaren. är det någon som har något tips om hur jag kan bära mig åt så vore jag fruktansvärt tacksam. jag har ett akirachip. Mvh/Norman

Registrerade
    Feb 2003
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av nnorman
    jag har just försökt att uppgradera mitt bios med superdisc 3.7. förr hade jag bios 4977 tror jag och nu försökte jag att lägga in bios m7hugered 1024 någonting hette den. när jag använde det översta programmet i den menyn man kommer in i när man klickar på www.psxcare.com i superdisc3.7 (xflash någonting tror jag den hette) när jag valt den bios jag ville flasha med och tryckt start och programmet rabblade igenom och stog att det var klart så gick jag ur programmet och då blev allt svart jag startade om xboxen och nu blinkar den bara rött och grönt, jag får inte ens upp någon xboxloga eller felkod, ingenting, får inte ens ut dvdläsaren. är det någon som har något tips om hur jag kan bära mig åt så vore jag fruktansvärt tacksam. jag har ett akirachip. Mvh/Norman
    Det löste sig genom att jag startade upp boxen med ett fungerande chip och sen bytte chip medans boxen var igång och sen flashade om. som hansi skrev en gång.

Liknande diskussioner

1. Har du problem att flasha X-B.I.T?
    By Rhaos in forum X-B.I.T. support
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 14:04
  2. Har du problem att flasha X-B.I.T?
    By Rhaos in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 16:45
  3. Problem med RelaX ibland
    By Cramer in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2003-03-11, 23:47
  4. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X