precis
precis
tack för alla
Ska beställa skivor från www.********.com och nu undrar ja så klart vilka DVD skivor kan rekmonderas (märke/+/-) på min Xbox 1.3 - X-bit - Philips DVD..? Jag ska ha minst 50 skivor tänkte jag, var fundersam på att ta ett 25pack Fujifilm och ett 25pack TDK (båda -) men ja är osäker, provade TDK och Sony (CD-R) förut och dom funkade ibland bara och sen köpte jag ett 100pack PCLine CD-R skivor som ska va nåt B-märke utan skrivyta eller nåt sånt som funkar klockrent, så jag är osäker på hur ja ska göra..
imation DVD-RW funkar iaf inte...
ska låna en polares verbatim så ja kan använda superdisc
Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh
Är det också en DVD-RW elleR?Original inlägg av KunG_MangE
mm, men ja orka inte gå bort till honom så ja brände superdisc på en bulkpak DVD-R o det funka, tro de eller ej... fint jag ska köpa skivor från ********.com inom kort, nån som kan rekommendera et märke på DVD+R som funkar på en philips?
Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh
Hej ´
är inte hemma på detta ricktigt men jag har en philips läsare och vilka cd skivor ska jag använda ? - eller + skivor ?
/ Peter
för att bränna ner spelen
Traxdata +r fungerar inte på phillips. ska pröva maxell nu och hoppas på det. Tror ni det kommer fungera?
En snabb sammanställning av svaren ovan ger följande baserat på de märken som fått fler än 1 "röst":
Fungerar:
Princo DVD-R (6 "fungerar" 1 "fungerar ej")
Memorex DVD-R (4 "fungerar" 1 "fungerar ibland" 1 "fungerar ej")
Memorex DVD+RW (3 "fungerar" 1 "fungerar ej")
SW DVD-R (3 "fungerar" 1 "fungerar ej")
Bulkpaq DVD-R (2 "fungerar")
Platinum DVD+R (2 "fungerar")
Fungerar ibland:
Traxdata DVD+RW (3 "fungerar" 2 "fungerar ej")
Traxdata DVD+R (2 "fungerar" 2 "fungerar ibland" 2 "fungerar ej")
Fortis DVD-R (1 "fungerar" 1 "fungerar ej")
Traxdata DVD-RW (1 "fungerar" 1 "fungerar ej")
Verbatim DVD+RW (1 "fungerar" 1 "fungerar ej")
Fungerar ej:
Verbatim DVD+R (4 "fungerar ej" 1 "fungerar")
Slutsatsen blir väl att man får prova sig fram...
Är det nån som vet hur bra *BULKPAQ 4Xspeed DVD-R 4,7 GB*
är??
Xecuter2
120 GB
= ÄGER
För mig som har Philips-läsare kör jag med skivorna:
SONY DVD-R och TDK-R (dom har alltid fungerat, även CD-R uttav dem)
Men Fujifilm är vad jag anser dom sämsta DVD-skivorna till allt. När jag brännder DVD-Film, så hackar det, samma om jag bränner Xbox-spel, Det hackar då och då. Fujufilm är sämt till DVD-film, vad jag anser
hejsan är det nån som kan säge hur jag veta vilken läsare jag har på min Xbox..?? o jag heter Rocky85
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89
Håll utkik efter den "röda" bilden med tre dvdläsare...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du tror inte att han menar sin xbox1?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
XBOX1? Pratar vi om sådana antikviteter här fortfarande :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks