Denna XBOX USB ADAPTERKABEL som finns på PSCxare. Går det att använda den i samband med ett headset?
Man vill inte köpa ett headset med live för 600:-, bara för att man vill ha chat i xbconnect.
Denna XBOX USB ADAPTERKABEL som finns på PSCxare. Går det att använda den i samband med ett headset?
Man vill inte köpa ett headset med live för 600:-, bara för att man vill ha chat i xbconnect.
###################################
I'm reincarnated, got my ass banned in my previous life.
1.4 XBOX @ AKIRA CHIP & Thomson drive
Du kan ju köpa den här
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=236
Så du säger att det funkar med andra ord? Att använda ett valigt headset för PC med USB till XBOX, om man har denna adapter..?
I'm reincarnated, got my ass banned in my previous life.
1.4 XBOX @ AKIRA CHIP & Thomson drive
Jag länkade till xbox original headset, samma som finns med i livepaketet...
Ja, eller så kan man leta lite utanför rikets gränser och därmed spara ytterligare några sköna slantar!! Jag hittade ett original XBox Live Communicator Headset för £16.99, och det blir ju med dagens valutakurs c:a 230sek. Dessutom är allt fraktfritt, eller inkluderat i priset om man hellre vill det! Så jag tvekade inte iaf!!
Mvh
SiDar
Ja, men det här forumet tillhör www.psxcare.com som är en svensk butik och där man tyvärr måste betala svensk moms när man handlar. Mycket bra tänkt att vara med i EU och inte ha matchande mervärdesskatt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag håller fullständigt med dig!! Det är rentav tragiskt att "vi" inom EU inte har samma förutsättningar. Men just nu är jag ju konsument, och tack vare vårt kära internet så har gränserna mer eller mindre suddats ut! Varför jag då givetvis söker efter fler kanaler att utnyttja. Patriot eller ej, snål eller inte!? Ja, det är upp till betraktaren... ;-)
Mvh
SiDar
Sidar, kan du tipsa om var du köpte? Är också intresserad av headset, men inte Live!
Lägg ner nu, det här forumet är inte till för att man skall hitta samma produkter som vi säljer i andra butiker.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tja! har problem! jag kan inte höra något i mitt communicator headset! det är original. ja fattar inget. jag kan prata men hör inget annat. snälla hjälp mej!
Bookmarks