Sen jag flasha om min box så kan jag inte radera saker när jag är inne i på boxens ftp med datorn, någon som vet va som e fel?
Sen jag flasha om min box så kan jag inte radera saker när jag är inne i på boxens ftp med datorn, någon som vet va som e fel?
Du kan radera grejer genom att köra boxplorer från xboxen annars.
Kan även bero på vad du har för FTP program.
Använd FlashFXP eller Total Commander.
Jag använder Flash FXP!!!!
Funkar det att radera genom boxplorer då?
Om det funkar så spelar det ju ingen roll ifall du inte kan ta bort filer via FTP.
Men har du kollat på FlashFXP:s Preferences och kollat i fliken options, confirmations rutan om delet files/folders rutan är markerad.
De va inställt på det men det funkar ända inte.Det konstiga är att det funka förut innan jag flasha.Och det e ju så omständigt att radera via boxplorer.Snälla är det ingen som vet va det är för fel eller har ett tips på ett annat ftp program som det funkar med?
Har du kollat att dina inställningar på xboxen inte är fel inställda?
Och om det inte är fel så kan du prata med hansi.
Synd att det inte funkar som det ska.
Hur ska jag veta hur inställningarna ska vara då dom ser ut att va rätt?
Kan Hansi kanske säga hur det ska se ut i settings för att det ska gå att radera via ftp?
skriv ett mess till honom så kan han guida dig med inställningar och sådant.
Jag vet inte ifall att din configfil har bajsat efter flashningen men jag misstänker det.
Jag har problem med att föra över filer till min dator från xbox och annan dator, vilket resulterar att min uppkopling låser sig och och man får starta om datorn men, men så kan det gå.
Men lycka till och sorry om jag har guidat dig fel.
Bookmarks