Eftersom man inte kan visa bilder i forumen, så får jag väl helt enkelt posta länkar!
Den första boxen har en kopparfärg. Det är inte guld utan som sagt koppar. Det jag målar med brukar finnas på biltema till en billig peng. Däremot lägger jag mycket pengar på en bra lack! Jag har vidare ett DVD Window Mod och innan jag är klar med den så skall jag ta och såga lite i DVDn så att skivan syns. Jag har även en slipad och putsad jewel som jag har placerat en rund CCD under. Den lägger man precis under 'locket' och där passar den precis. Varför jag använde mig av simba? Tja, det är ett snyggt motiv som passar in i färgskalan!
Den andra boxen har bara ett 2 toners färgschema.
Det är en mörk lilametallic som nästan ser svart ut förrutom i visst ljus då den lyser upp lite snyggt. Ovanpå det på 'X-et' har jag lagt en Beige/Cream metallicfärg som också glimmar till rätt snyggt ibland. Juvelen är rensad och målad med samma färg som basen, dvs lila metallic... jag kommer att arbeta mer på denna burk senare och slänga in lite mer ljus, fönster osv osv.. men tiden har inte funnits
Om någon har några frågor angående modding så hör gärna av er. Jag undrar även om det finns ett intresse av moddade case's till xbox då jag eventuellt funderar på att börja göra custom mods åt andra. Ifall intresse finns, så hör av er....
Kolla in bilderna och kom med feedback!
Bookmarks