Kan man bränna ned mer än en backup på en dvd, som man kan med XBOX???
Kan man bränna ned mer än en backup på en dvd, som man kan med XBOX???
Om du menar det som står i rubriken "flera x-box spel på en dvd skiva" så är svaret jaa det kan man. Jag använder ett program som heter "ISOCraxtion" det ligger med på X-boxen´(om den är "moddad"). Jag har gjort tre stycken skivor med sex stycken spel på varje och det funkar bra.Original inlägg av Kurik
Funkar inte med PS2an, iaf vad jag vet...
finns till psx/ps2 med har haft det en fil som man lägger på cd skivan och sedan väljer man var spelen ligger på cd:n
sök runt lite på psx/ps2 more games on one cd det är väkdigt litet typ 500kb
jag har nått man ska använda för att lägga in flera spel på en dvd.. ska försöka prova.. men är för slö..
PS2 Game Selector
.::Lampan::.
finns guide på ps2ownz forum.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
verkar ju vara tomt hela det forumet ju... ?? eller är jag inne på fel ps2ownz?
den verkar tydligen inte vara "klistrad" längre. du får söka runt lite isåfall. borde finnas på dc annars.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
har du provat lägga in flera spel på en dvd skiva? provade PS2 Game Selector å det ville inte funka
nej, men jag vet till 100% att det går. Har dock aldrig hört talas om game creator.
fråga på ps2ownz.com forum. det är det största seriösa ps2 forumet jag känner till.
Bookmarks