Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Cd-rw

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0

Cd-rw

Ska det fungera att köra en cd-rw i DMS3?
    Jag har inte fått MOORE att fungera.
    Någon som har ett märke som fungerar (även om det kanske inte borde?)

tack

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    DMS3 kan inte läsa några skivor alls, det är din PS2 som läser skivorna. Du måste prova dig fram till vilka skivor just din ps2 kan läsa. Ju äldre modell desto mindre chans att något annat än CD-R och DVD-R skall fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0
    Fan! Lämnade nyss in min V4 till chippning... Hade planerat att använda DVD-RW! :S Så chansen är inte så stor tror du att den kan läsa det?!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Inte en suck.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0

Red face

Citat Original inlägg av Hansi
    Inte en suck.
    Tog tillbaka min PS2:a... Innan dom hunnit att löda in det! Puh... Tror att jag ska köpa en ny V 9 faktiskt...

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0
    beroende på vilken dvd±rw du har så kan det gå med dvd-rw... har för mig att man med liteons brännare bl.a. kan använda ett "bitsetting" program och få "ospelbara" skivor att funka... Vet dock inget om detta..

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    ps2 klarar inte RW skivor utan bara R. Detta är för att den skivan måste vara "låst" (att det inte går att bränna mer på!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Nyare PS2 klarar RW

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0
    Heh, har en 20 kompis med moddade PS2s, inte en enda brukar bränna på RW, tycker det är onödigt.:P

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner