jag skickade in mitt x2 2.3 lite till psxcare för omflashning o undrar hur lång tid det brukar ta, någon som vet det har varit borta i 2 evkor snart...är lite ledsen
jag skickade in mitt x2 2.3 lite till psxcare för omflashning o undrar hur lång tid det brukar ta, någon som vet det har varit borta i 2 evkor snart...är lite ledsen
Jag tror vi hanterade alla inskickade x2lite idag.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
najs jag blev faktiskt lite rädd där. tänkte annordna skallgång i skogen lr starta en riot nere vid ett postkontor![]()
Saken är den att när du skickar hit ett x-ecuter 2 lite chip i jiffypåse, ja då tycker posten garanterat att det är ett SKRYMMANDE brev...alla jiffypåsar är skrymmande tycker ju posten, även om dom lätt hade gått in i brevlådan.
Sådana försändelser får man normalt en avi i brevlådan för, så att man kan hämta på posten. Inte en chans att vi har tid att åka till posten, så vi prösar ett par tusenlappar i månaden så att dom kör ut sådant till oss ändå - men bara ett par gånger i veckan (tisdagar och torsdagar).
Så skickar du något på en måndag med annat än företagspaket så lär det inte vara framme hos oss förrän tidigast torsdag. Sedan tar det minst några dagar innan vi hinner med att hantera det du skickade in, och sedan ett par dagar till innan det kommer tillbaka. Två veckor går lätt åt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki.. undrar bara en sak vad e en jiffypåse? jag skikca mitt chip med samma påse som jag fick det i
Jiffy = de bruna vadderade påsar vi brukar skicka chip m.m. i.
Bookmarks