Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: hur lång tid?

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    22

hur lång tid?

jag skickade in mitt x2 2.3 lite till psxcare för omflashning o undrar hur lång tid det brukar ta, någon som vet det har varit borta i 2 evkor snart... är lite ledsen

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag tror vi hanterade alla inskickade x2lite idag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    22
    najs jag blev faktiskt lite rädd där. tänkte annordna skallgång i skogen lr starta en riot nere vid ett postkontor

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Saken är den att när du skickar hit ett x-ecuter 2 lite chip i jiffypåse, ja då tycker posten garanterat att det är ett SKRYMMANDE brev...alla jiffypåsar är skrymmande tycker ju posten, även om dom lätt hade gått in i brevlådan.

Sådana försändelser får man normalt en avi i brevlådan för, så att man kan hämta på posten. Inte en chans att vi har tid att åka till posten, så vi prösar ett par tusenlappar i månaden så att dom kör ut sådant till oss ändå - men bara ett par gånger i veckan (tisdagar och torsdagar).

Så skickar du något på en måndag med annat än företagspaket så lär det inte vara framme hos oss förrän tidigast torsdag. Sedan tar det minst några dagar innan vi hinner med att hantera det du skickade in, och sedan ett par dagar till innan det kommer tillbaka. Två veckor går lätt åt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    22
    oki.. undrar bara en sak vad e en jiffypåse? jag skikca mitt chip med samma påse som jag fick det i

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jiffy = de bruna vadderade påsar vi brukar skicka chip m.m. i.

Liknande diskussioner

1. Hur lång tid tar det att flasha?
    By metallion in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-12-15, 08:45
  2. Lång tid att ladda!
    By Gamer_EmIL in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-01-24, 20:44
  3. Messiah, hur lång tid?
    By swoppe in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2003-01-06, 19:57
  4. Hur lång tid?
    By darkpriest in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-03-08, 18:19
  5. Hur lång tid?
    By x3m in forum NEO4 - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-01-04, 18:10

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner