Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: behöver hjälp med en beställd vara

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    göteborg/mölndal/glasberget/datorstol
    Inlägg
    29
    Respekt
    0

    Red face behöver hjälp med en beställd vara

    Hej!!!

    jag beställde en 8gb hårdisk av er en föredetta x box hårdisk det stod på sidan att den var upplåst och gick att använda i en pc.
    jag har en pc jumprar om den till slave sätter den på slave ide kontackten.
    datorn hittar ingen ny hårdisk inte ens enhets hanteraren men bios hittar den.

    jag skall ha den i en server ja försökte först då sätta i den och instalera win 2003 server på den skivan är bootbar men när den kom så longt till partifikationerna så stod det att hårdisken inte var kompatibel lr nått ja minns inte men det gick inte att göra partifikationer på den iaf


    Tackar för svar en olycklig sparv
    //Fredrik

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kolla med atapwd (sök i forumet, den finns i någon tråd för nerladdning) att hårddisken verkligen är upplåst. Vi kan mycket väl ha glömt låsa upp en av de c:a 100 hårddiskar som brukar ligga och skräpa i hårddisklådan...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    göteborg/mölndal/glasberget/datorstol
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Oki tackar Hansi håppas det hjälper då ska försöka men "atapwd" är inte det en fil som finns på boot diskar? aja finner säkert svaret om non minut förhåppnings vis

    tack!

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    göteborg/mölndal/glasberget/datorstol
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Hej det funka inte.. men asså ja måste få skicka tillbaka den jag beställde en upplåst och jag är inte så haj på datorer så ja måste få en ny eller hur HANSI???

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Inga problem, maila kund å ordernummer till psxcare@netcare.se
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Behöver hjälp med att bränna med en ND1300
    By 666 in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 09:53
  2. Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 16:35
  3. behöver hjälp med ersättnings dvd till x-box
    By Bjoernboy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-29, 15:48
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 20:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •