Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: En undran :-)

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    65
    Respekt
    21

    En undran :-)

    Jag har ett x-ecuter 2 lite monterat i min x-box som är gjort på psxcare för ca 1 år sen.
    Jag har sd 3.7rc8.
    Så det jag har fått efter att ha använt den är följande: Dash +3935, Bios 4980.67 och det funkar kanon :-)
    Det jag undrar är kan jag bara byta ut hårddisken till en 120 eller 160 gig och bota från sd 3.7rc8 och välja psxcare i menyn ock sen install evo-x large drive.
    Och ja jag har läst på forumet det jag vill kolla är om det är så här lätt eller om jag har missat något.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    499
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av extreme
    Jag har ett x-ecuter 2 lite monterat i min x-box som är gjort på psxcare för ca 1 år sen.
    Jag har sd 3.7rc8.
    Så det jag har fått efter att ha använt den är följande: Dash +3935, Bios 4980.67 och det funkar kanon :-)
    Det jag undrar är kan jag bara byta ut hårddisken till en 120 eller 160 gig och bota från sd 3.7rc8 och välja psxcare i menyn ock sen install evo-x large drive.
    Och ja jag har läst på forumet det jag vill kolla är om det är så här lätt eller om jag har missat något.
    Ja det kan du.Glöm ej att låsa hdd efter installationen(ConfigMagic i Apps).
    Lycka till!

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    65
    Respekt
    21
    Varför måste jag låsa hårddisken ???
    Det finns i min meny låsa eller låsa upp hårddisk kan man använda det. Jag har installerat SD 3.7rc8

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    173
    Respekt
    21
    Xbox bootar inte i omoddat läge om inte HD är låst, dvs ingen Live om inte disken är låst.

Liknande diskussioner

  1. Svcd och vcd - en undran
    By Thrien in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 20:50
  2. undran över ett av Hansis Live inlägg
    By pemani in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-01-10, 16:57
  3. Mer undran om boot cd:n
    By Qken in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-01-28, 20:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •