Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Stora problem med min Xbox

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Stora problem med min Xbox

    Min box e helt veck nu! Jag har en box från 2002 - 04 - 30 så jag antar att det e en 1.0a! Jag vet ej vilket bios som sitter i eller vilket chip men jag vet att jag har EvolutionX beta V1.8.3285 i den!

    Problem nr 1 När jag startar min box i EvolutionX så funkar inte kontrollerna att styra med men allt annat funkar tex så går klockan framåt mm.

    Problem nr 2 är att 9/10 skivor inte startar min dvd säger no disk även om det e orginal skivor!

    Problem nr 3 är att alla talar om superdisk som ska vara så bra och check men jag har ännu inte hittat någonstans att ladda ner!

    jag hoppas nu någon kan hjälpa mig speciellt med problem nr 1 för om jag ine löser det kan jag ju inte göra något alls!

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    22
    Det finns nog en anledning varför du inte för några svar på dina frågor som du postat här och där i detta forum..

    Men jag skall vara snäll.

    1. Ditt chip sitter nog inte fast riktigt ordentligt.. kanske även dax att uppgradera ditt bios.
    2. Läs guiderna i detta forum ordentligt först. Ta reda på vilken DVD-läsare du har - vilka skivor du kan använda (DVD-R, DVD+R, CDRW o.s.v.) Sedan kan nog det som jag påpekat i punkt 1 också vara en bov i dramat. (Din DVD kan ju även tyvärr vara trasig - rengöring??)
    3. Läs guiderna i detta forum ordentligt.. allt har redan besvarats tidigare.. (DC++ eller IRC:#PSXCARE - EFNET)

    Whopper
    Last edited by whopper; 2004-02-06 at 10:11.

Liknande diskussioner

  1. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 10:06
  2. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 00:21
  3. STora problem med x2.3b lite+
    By Spikex in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-25, 14:58
  4. Har Stora problem med min xbox snälla hjälp mig.
    By Jaze in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 08:48
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •