Vad tror ni?
Evox M7 eller X2 BIOS?För & nackdelar?
Vad tror ni?
Evox M7 eller X2 BIOS?För & nackdelar?
X-ecuter 2 4979 och senare, något annat behövs inte.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej,men vad e skillnad mellan evox & x2 bios.Original inlägg av Hansi
Inga fördelar med M7?Eller nackdelar?
M7 har inget som inte X-ecuter 2 har bättre.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hehehe,Hansi kort & gott som vanligt .Original inlägg av Hansi
Hej mitt xbox version 1.5 vägrade starta med xecutor 2 4980,,, fläshade om bioset hos en kompis ,,vips så startade boxen omedelbart,,M/ Rular enligt mig om man har 1.5 versionerna,,,Och förresten jag ringde er häromdagen och ni sa att det ej fanns ngra 1.5 or i Sverige ??? Tydligen fanns det det,,Köpte min i miotten av oktober.
(3 dagars ban, kringgått *-filtret)
skulle stå M7 bios
Och hur vet du att du har en 1.5?
Det verkar vara någon form av masspsykos på gång, hur många som helst som tror att deras 1.4 boxar är version 1.5.
eftersom den behövde spänning så antar jag att den är 1.5:a den funkade iallafall inte utan 3.3 volt. Eller finns det 1.4r som behöver spänning??Original inlägg av Hansi
Har börjat dyka upp 1.5 av xbox men inte förän i slutet av Jan 04 i okt 03 nope, ge mig alla nr så skall jag tala om vad det är för en.Original inlägg av Hampa
Om du säger att min inte är en xbox 1.5 varför startar den då med 1.5 schemat (3.3 volt).
Min xbox tillverkad:
2003-10-24
serial=******* 34305.
Har även Focus tv chip
Kan du sätta . (punkt) serial=*.*.*.*.*.*.* mellan siffrorna tackOriginal inlägg av Hampa
Dom 1.5 jag sett har 36 sn/nr, 33, 34 förekommer i 1.4
Last edited by pege63; 2004-02-17 at 14:41.
Varför skulle den INTE starta med 1.5 punkterna, det lär ju vara 3.3V och GND där även på en 1.4 box...
Hej Hansi ,, vad snällt av dig att hjälpa mig ! ,, Så jag kan ta bort spänningen då och ha den som en 1.4 version bara löra med D0 på moderkortet till jord?
Eftersom du vet att jag har en 1.4:A.
Du kan ju detta bättre än mig så det är ju dumt om jag har byglat till 3.3 volt på en 1.4:a kan ju då förstöra den?
m.v.h Hampus
ds. TAcksam för svar då jag inte vill förstaöra min box med spänningen!
Jag har ju fortfarande inte sett en 1.5 box i verkligheten. Bygla jord till jord är definitivt inget problem. Och har du inte några problem nu så var det nog ingen fara att koppla ihop 3.3V heller.
jag tror mej ha en 1,5 också, .. ...lr? det var väl bara den man inte behövde löda fast xbit på?
Bookmarks