Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: The Messiah is coming....

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0

Talking The Messiah is coming....

Läste på Messiah forumet att den är inne i test fasen, och att dom så snart dom har testat den ordentligt skicka ut info om pris och förbeställningar och så till återförsäljare.. så jag antar att vi snart får börja förboka Messiah eller Hansi?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jag lägger upp Messiah på förbokning så fort vi får mailet med priser... Det blir även en option för att "konvertera" befintliga NEO4 beställningar, men då får man skynda sig då vi påbörjar leverans och montering av NEO4 imorgon kväll.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

Thumbs up

ska utan tvekan spendera pengarna på ett messiah när det dyker upp, dels för att det värkar vara relativt billigt jämfört med de andra, och dels för att det klarar allt utan krångel + att det ser ut att dröja innan det kommer nått chip efter messiah som har samma egenskaper

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ja, har man ingenting emot att vänta så är Messiah det enda RIKTIGA chipet. Bara dom inte tar FÖR lång tid på sig. NEO-hackarna lär ju kämpa vidare även dom för att kunna erbjuda dvd-r utan swap samt original import.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Messiah 1 eller Messiah 2 pro??? Vad är skillnaden
    By Alundra_isa in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2003-02-08, 16:56
  2. Messiah eller Messiah 2 ?
    By O-gR in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-12-15, 20:20
  3. MESSIAH kommer!
    By Redcheat in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-12-26, 18:30
  4. MESSIAH kommer!
    By Redcheat in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2001-12-26, 12:02
  5. Messiah chipet...? Eller Neo4...?
    By makar in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-10-09, 15:25

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner