Installerade mitt X-bit utan att löda häromdagen och det gick (trodde jag) helt felfritt.
Problemet är att jag har lyckats installera över orginalbios samt orginaldashboard tror jag?
Vet att jag DISTINKTIVT ställde om STM-switchen till ON = chippet avstängt innan jag flashade för att testa att jag fortfarande kunde boota vanliga,och då gick det att boota orginalbios. Jag har nu i efterhand märkt att den gröna lampan som ska lysa när chippet är avstängt lyser bara när STM-switchen är OFF. Samtidigt som det är problem med lampan märker jag också att jag kan ställa in de andra bankswitcharna hursomhelst men bootar ändå upp med evo-x?
Och tro inte att det slutar där. nej nej. Om jag nu försöker avaktivera chippet genom att sätta STM ON, ja då startar boxen om sig 3 ggr och blinkar sedan grönt-rött..
Hjälp! notera nu att den "moddade" delen fungerar utmärkt, men switcharna verkar ha fått ett eget liv. Vad gör jag åt detta? Jag vill väldigt gärna utnyttja Live som jag lagt ut en hel del pengar på!
Tack på förhand
Bookmarks