Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Varning för ... ...

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0

Varning för ... ...

Varnar igen för en Bla bla bla som säger sig vara i .... och säljer via.....

Hoppas vi får tag i honom snart!
    Hjälp till

=====

Edit:
    Eftersom jag inte kan tillåta den leverantör av piratkopierade spel att besvara anklagelserna här (det här forumet är inte till för att gynna den typen av verksamhet) så har jag valt att ej heller låta varningarna stå kvar.

Mitt råd är: Ge tusan i att KÖPA piratkopierade spel från NÅGON leverantör!

Gör backup på de spel ni köpt, ladda hem spel från nätet (och radera efter provspelning, köp de spel som är värda att köpas), byt spel med kompisar eller vad som helst, men inte fan skall man betala för dem och låta någon pirat tjäna pengar på stulna intellektuella rättigheter.

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Godaråd
    Varnar igen för en Bla bla bla som säger sig vara i .... och säljer via.....

Hoppas vi får tag i honom snart!
    Hjälp till

=====

Edit:
    Eftersom jag inte kan tillåta den leverantör av piratkopierade spel att besvara anklagelserna här (det här forumet är inte till för att gynna den typen av verksamhet) så har jag valt att ej heller låta varningarna stå kvar.

Mitt råd är: Ge tusan i att KÖPA piratkopierade spel från NÅGON leverantör!

Gör backup på de spel ni köpt, ladda hem spel från nätet (och radera efter provspelning, köp de spel som är värda att köpas), byt spel med kompisar eller vad som helst, men inte fan skall man betala för dem och låta någon pirat tjäna pengar på stulna intellektuella rättigheter.
    _____

Det finns de som vill köpa en kopia till sina spel (precis som jag) isf att kopiera själva och måste veta vem de har att göra med.
    Tjuven fanns med i flera tidigare meddelanden i forum (senast jag kollade 04-01-30). Det var därför min varning!

Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Laholm
    Respekt
    21
    Jag tror jag vet vilken leverantör det är frågan om.... min polare beställde från honom/henne och han fick inte ens sina spel. Att man har mage att först tjäna pengar på andras jobb och sedan inte ens leverera till kunderna. Har sett någonstans att han bor i Thailand därför är det nog ganska svårt att sätta dit han/hon. Det skumma är också att sidan ser otroligt välarbetad ut så att man tror ju inte att det ska vara något fuffens med detta. Han/hon begär ju också pengarna innan leverans.

Liknande diskussioner

1. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 17:23
  2. Varning för Tom Clancy's Splinter Cell?
    By agoodyear in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2002-11-22, 19:36
  3. Aktivera RGB för bästa bild med DVD-spelare samt ställ in ljudet rätt
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Senaste inlägg: 2002-05-10, 19:44
  4. Varning: lita inte på vad som står på psxcares sidor
    By Tobbz in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2001-03-03, 09:47

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner