hörde att silent hill usa ver. inte gick igång på en japansk ps2 med orginal chip... är detta sant!!! AND WHYYY!!!
hörde att silent hill usa ver. inte gick igång på en japansk ps2 med orginal chip... är detta sant!!! AND WHYYY!!!
Silent Hill 2 JAPAN version går tydligen inte att spela på en JAPAN PS2 med ORIGACHIP.
Vi har inte hunnit testa då vår origachippade japanska PS2 inte är ihopskruvad just nu. Vi har haft fullt upp att montera Origa till våra MGS2 kunder :-)
Det borde gå att lösa problemet genom att montera en "på/av" knapp av någon form på chipet, eller så kommer en uppdaterad version snart.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
så ni menar att man inte kan spela japanska ver.silent hill2 men usa då funakr den på en japansk ps2 med org-chip?
Vi har inte den amerikanska versionen, och kommer inte ta in förutom på beställning då den svenska versionen så gott som står på hyllan redan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Gäller det här bara den japanska versionen av Silent Hill 2? Fungerar PAL-versionen av Silent Hill 2 på en japansk PS2 med Origa-chip?
Bookmarks