Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Först funkar,,,sedan inte!?!?!?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Först funkar,,,sedan inte!?!?!?

    Tjena,,,,jag har pirates of the caribbean och det brännde jag ut häromdagen och körde!!,,,2 ggr fungerade det normalt,,,spelet startade av sig själv när man startade x-boxen med skivan i.!! MEN 3 tim senare så funkar det inte och jag har inte någån nätverks kabel,,,har inte ändrat nåt i bios eller några filer på X-boxen!!!,,så om nån har en blekaste aning om vad det rör sig om!!

    har läst mycket på forumet och inget passar in på mina problem!! så är tacksam för svar!

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    433
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av ASFALT
    Tjena,,,,jag har pirates of the caribbean och det brännde jag ut häromdagen och körde!!,,,2 ggr fungerade det normalt,,,spelet startade av sig själv när man startade x-boxen med skivan i.!! MEN 3 tim senare så funkar det inte och jag har inte någån nätverks kabel,,,har inte ändrat nåt i bios eller några filer på X-boxen!!!,,så om nån har en blekaste aning om vad det rör sig om!!

    har läst mycket på forumet och inget passar in på mina problem!! så är tacksam för svar!

    Du har inte brunnit av på nåt annat spel och tagit ut aggresionerna på denna skiva då

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    173
    Respekt
    21
    Troligtvis har din DVD svårt att läsa skivan, det är bara att ha tålamod och prova igen. Eller så kan du göra som de flesta andra och undvika det problemet helt genom att kopiera över spelet till HD på Xboxen.

Liknande diskussioner

  1. 1.2 Vanliga problem, spel som inte startar osv
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 17:25
  2. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  3. original pal - ntsc spel funkar inte på min ps2. svara ( inga spel funkar !!!! )
    By Mephisto-Live in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-02, 12:08
  4. cd2,cd3,cd4 osv. Dessa går INTE att ladda. Bråttom.
    By Mantis in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2001-06-04, 22:10

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •