Jag använder FlashFXP för å kopiera saker till Xboxen, å det funkar fint, spel, emu spel å sånt, skins, men när jag ska kopiera in en film så går det inte det tar stop, så hur gör man för att få in en film i xboxen??
Jag använder FlashFXP för å kopiera saker till Xboxen, å det funkar fint, spel, emu spel å sånt, skins, men när jag ska kopiera in en film så går det inte det tar stop, så hur gör man för att få in en film i xboxen??
nån som kan få in filmer på sin xbox?
Ja för mig funkar det fint att både lägga in filmer från en dvd skiva.. eller så ftp ar jag bara över dom till hdn..
man lägger dom i DVD släden & använder DVD2XBOX texOriginal inlägg av Femox
ok, får väll använda DVD2XBOX, men ni som kan kopiera in filmer via FTP vad för program använder ni?, vill gärna kopiera in dom istället för att bränna först å sen få in dom :S
FlashFXP....det ska fungera för allt.....konstigt....
Flash FTP funkar för mig med. Inga problem!
FlashFXP javisst men se till att filnamnen inte innehåller en massa tecken tex... Leon.The.Professional.Uncut.Integral.Version.1994. AC3.INTERNAL.DiVX-SiCK blir för långt o boxen klarar inte av vissa tecken
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
Det smidigaste man kan använda är Total Commander.. Funkar klockrent! Då behöver man inte hålla på o switcha program hela tiden..Original inlägg av LiMit
*kaka*
Max 42 st tecken är det som gäller för Xboxen. Vet dock inte vilka tecken det är som gäller.
Bookmarks