Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: PcsXbox

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    PcsXbox

    Någon som vet hur pcsxbox fungerar??

    Jag har fått hem version11 med scph1001.bin bios och har lagt över en del spel till HD:n i bin/cue format men de vill inte starta =/ Emulatorn hänger sig bara i "loading" läge och sen händer inget mer... finns det några inställningar man måste göre eller???

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    ställ in klockan`?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2003
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    vilken BIOS är att rekommendera?

    Jag har dumpat mitt Final Fantasy 8 till 4st .ISO-filer, men det hänger sig när jag försöker starta det.

    Kan inte någon göra en lista eller guide på hur man får igång Playstation-spel?

  4. #4
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    23
    Jag har samma problem som |Chyron| ... Jag kan tillägga att klockan är inställd dock och jag har SCPH1001.bin... ingen av mina .bin funkar...
    Lustigt är att jag haft den up and running på mit gamla X-BIT, men med Xenium med Xecuter2 4981.06 funkar det alltså inte...

  5. #5
    Citat Original inlägg av CompuTerror
    Jag har samma problem som |Chyron| ... Jag kan tillägga att klockan är inställd dock och jag har SCPH1001.bin... ingen av mina .bin funkar...
    Lustigt är att jag haft den up and running på mit gamla X-BIT, men med Xenium med Xecuter2 4981.06 funkar det alltså inte...
    Jag börjar tro att det är Xecuter2chippets fel eftersom jag också har omflashat min med det och har EXAKT samma problem som ni....

  6. #6
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    23
    Fast jag har inte X-ecuter chip... Jag har Xenium som sagt... däremot har jag Xecuter2 bios, men har testat EvoxM7 också

Liknande diskussioner

  1. Villka emulatorer fungerar bäst
    By Vampire in forum Emulatorer
    Inlägg: 68
    Senaste inlägg: 2013-01-06, 02:11
  2. Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2004-04-19, 16:42
  3. Final Fantasy 7 med pcsxbox
    By omfglol in forum Emulatorer
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 19:20
  4. PCSXBOX fråga
    By DrJohnDee in forum Emulatorer
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 18:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •