Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: målning av xbox osv..

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21

    målning av xbox osv..

    ojoj, nu blev man sugen att måla sin xbox när man såg dom där bilderna.. undrar vilken färgtyp osv man ska använda för att måla,kostar?

    kom å tänka på en sak till.. xbox symbolen i mitten är sprucken på min xbox.. hur mycket kostar en ny å vars hittar jag en? vill inte helst köpa ett helt nytt skal.. å hur gör man om man vill det ska lysa??(såg bilden med lionking som lyste i en av trådarna här...) köper man led eller neon saker som man lägger in under den eller?

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2003
    Inlägg
    90
    Respekt
    22
    Du kan använda samma färg som när du har när du sprayar på din bil. finns väl på dom flesta macker...
    Men om du vill ha ett riktigt snyggt jobb så ska du kolla runt i dom andra trådarna där det ska finnas lite länkar till bra sidor som säljer bättre färg...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Tjenamors... jepp, det var min lionking som lyste.. det är inte så svårt faktiskt.. skaffa en rund ccd som brukar sitta på fläktar. FInns även att köpa löst bara den ccd'n. Sen kopplar du bara in den med en kontakt. Rätt enkelt. Om du är på jakt efter en Juvel så kan du ju köpa antingen ett helt case. Köp av hansi t.ex för 300 tror jag det var. Annars kan du beställa custom jewels där ute. Kan inte säga några länkar, men sök på det. Tror dock att dom kostar runt 300 med frakt. Bara juvelen alltså. Jepp, färgerna du använder bör väl helst vara nån bättre kvalitet, men jag tycker att bilbättringsfärgerna och hobbyfärgerna funkar rätt bra. Dock så betalar jag mer för lacken så att jag får en bra och hållbar lack!... kör hårt!

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2003
    Inlägg
    90
    Respekt
    22
    öh. exakt... öh... precis vad jag tänkte säga... men du han först ;D

    Men om du vill köpa riktigt fiiina jewels och andra fina kit till boxen så kan du kolla runt lite på Ebay... där finns det skit mycket fina grejer som du kan köpa...

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 10:06
  3. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 00:21
  4. Linux på omidifierad XBOX med direkt boot
    By Hansi in forum Linux på XBOX
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 00:28
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •