Hej,
köpte en Xbox med Xecuter 2 Pro-chip av er i januari. Nu undrar jag vad som är den "största" HD som mion Xbox stöder, jag har bios 4979.06.
![]()
Hej,
köpte en Xbox med Xecuter 2 Pro-chip av er i januari. Nu undrar jag vad som är den "största" HD som mion Xbox stöder, jag har bios 4979.06.
![]()
Snart ägare till PSTWO Infinity![]()
Xbox v1.4(?)
Thomson DVD
Samsung Spinpoint 160GB, 5200rpm
Executer 2 Pro
BIOS 4979.06
...skall man köra med 5400 RPM eller 7200 RPM? I datorn har det ju betydelse men spelar det någon roll i Xbox? Vad brukar PsxCare köra med?
![]()
Snart ägare till PSTWO Infinity![]()
Xbox v1.4(?)
Thomson DVD
Samsung Spinpoint 160GB, 5200rpm
Executer 2 Pro
BIOS 4979.06
Du kan ha 2000GB
Största rekommenderade disk är 250GB om du vill använda xbox live, 300GB om du inte bryr dig om xbox live (för maxtor 300gb verkar inte gå att låsa längre)
5400RPM är trevligt, snabbt nog för boxen, tystare och svalare än 7200. Men du kan använda 7200 också då det inte är några problem om du bara ser till att inte ställa boxen helt utan ventilation.
Jag rekommenderar varmt de billiga 160GB 5400rpm diskarna, ungefär samma pris som en 120gb 7200rpm!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks