Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Er service ???

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Er service ???

    Hej!


    Jag låg i tankarna att köpa en moddad Xbox av er. En utgift för mig på surt förvärvade pengar.

    Men efter att ha läst den ett år gamla tråden med ett reklamationsärende skrivet av signaturen "Calle_A" så är man för all framtid avskräckt från att köpa NÅGONTING av er. Ett sämre skött företag får man leta efter. Alla andra som tog psxcare i försvar under nämnd tråd har inte riktig insikt i hur ett företag ska skötas. Bara att påstå "vet du inte hur mycket de har att göra" är ju skrattretande. Hoppas psxcare lärt sig någonting av hela den historien och kanske i framtiden kommer fram till vad service innebär.
    Den incidenten är inget annat än ett rån av Calle, riktigt uselt. Basta.

    Vill dock ge cred till Calle som lyckades hålla sig lugn under så pass lång tid.


    // Från en ytterligare förlorad kund

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Försök hitta ett företag där det aldrig begåtts något misstag, eller ett företag som står för sina misstag istället för att dölja dom....lycka till...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Klart som fan man står för sina misstag. Det e väl självklart !?
    I annat fall har man ju inte nått vuxen mognadsgrad och bör inte bedriva en sådan rörelse.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nej, just det :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Service?
    By Riccy in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-02, 16:23
  2. service meddelande
    By Krilbe in forum Matrix/Xodus Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-17, 11:31
  3. your xbox need service
    By infected_MaFia in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-06-10, 19:49
  4. Your Xbox needs service
    By Niklas9k in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-11, 10:35
  5. Need service nr 16
    By dafont in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 13:07

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •