Hej
Jag hade v1.8 installerat på mitt dms3 v9. Men ja tyckte den va ganska kass så jag la i en cd med 1.6c o installerade den. Nu funkar inget förutom original om jag stänger av chippet. Snabb hjälp tack.........![]()
![]()
Hej
Jag hade v1.8 installerat på mitt dms3 v9. Men ja tyckte den va ganska kass så jag la i en cd med 1.6c o installerade den. Nu funkar inget förutom original om jag stänger av chippet. Snabb hjälp tack.........![]()
![]()
Tryck reset 4-5 ggr med c:a 1 sekunds mellanrum och se om du får igång chipets backup firmware.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu är det löst! Jag fick ha i en cd med 1.8 firmware på, tryckte typ 15 gånger i rad på reset sen kom jag till browsern, då la jag i en backup av bgda2 o den läste o kom iaf till loggan.... Sen tryckte jag 15 gånger i rad med 1.8 skivan i igen, då kom skärmen upp och jag tog bort 1.8 firmware o nu funkar det igen.......tur det!
Bookmarks