Tjoho..Nu e det ÄNTLIGEN ute....
Tjoho..Nu e det ÄNTLIGEN ute....
Se inte dig själv som socialbidrags tagare,utan som statligt sponsrad
fan va bra jag får mitt Ps2 på Lördag
..eller har jag fel?
Enligt Neo´s utvecklares hemsida är det till försäljning och kostar 840 (£55) svenska pickadoller...
Det kommer antagligen i slutet av denna vecka eller början av nästa vecka.
På utvecklarens hemsida har man börjat ta förhandsbokningar, leveranserna har inte börjat :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag visste att det va nått jag hade missat...
Jag har iaf skickat iväg pengar för min beställning så att allt är klart för att vi skall få leverans via UPS Express så fort det finns chip. Jag gissar på att vi har dom nästa måndag, men förseningar är som känt inte helt ovanliga när det gäller NEO-chip...
Jag har även ORIGACHIP på ingående för alla som vill kunna spela original import på japanska eller europeiska basenheter!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks