Någon som har nått förslag på vad man kan gra med sin xbox?? jag har sågat i den och ja gjort det mesta som gjort den jävligt ful....nån som vill testa nått på sin men vet inte om det blir bra..säg till mej så kan jag testa på min xbox
Någon som har nått förslag på vad man kan gra med sin xbox?? jag har sågat i den och ja gjort det mesta som gjort den jävligt ful....nån som vill testa nått på sin men vet inte om det blir bra..säg till mej så kan jag testa på min xbox
Kan du testa att ta bort fläkten ock se vad som händer, om den stängs av automatiskt när det blir för varmt? hehe.
repa en DVD skiva med en gaffel, smörj sedan in den med ett lager superlim (och här gälller det att vara snabb), sätt sedan DVD:n i släden och sätt på xboxen.
Vad händer?
Plasta in hela kretskortet och alla kablar etc, sänk ner den i ett akvarium fyllt med vatten, och försök sätta på den perfekt vattenkylning
Cheers
//Larscha
X-bit
IND-Bios.5003
250 gb hd
Thomson DVD
Måste säga att jag absolut inte förstår poängen med så här idiotiska svar...någon som kan förklara?
Vad förväntade du dig...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
kan du inte läga ut bilder på boxen:_)
om du har lite pengar liggande så gör så här
ta en gammal 15tums tv och plocka ut allt ur den.
Köp sen en 15tums plastma tv och sätt i, bakom plastman så sätter du i alla xbox delar och vips så har du en tv med inbyggd xbox, hur lätt som helst att plocka med till nästa lan!
"-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
måla den snorgrön, kör över den med bilen, packa ner den och skicka den till kina
hahaha lol....förstör inte din xbox mer än den redan e förstörd
skicka den till mig ås kan jag plundra den på delar o säljaOriginal inlägg av maxdaX
hehe tror itne det finns ås mycket arr "plundra" efter att den har blivit överkörd av en bilskicka den till mig ås kan jag plundra den på delar o sälja
Bookmarks