Är det någon som köppt Zone of Enders, funkar Metal Gear 2 Demo?, har hört att den inte ska funka.
Är det någon som köppt Zone of Enders, funkar Metal Gear 2 Demo?, har hört att den inte ska funka.
PS2!!!
Vissa exemplar av demot har problem. Vi väntar på besked från våra leverantörer, förhoppningsvis kommer det ersättningsdiskar.
Tills vidare är det en chansning, och vi byter INTE ut ett spel bara för att den medföljande gratis-demon inte fungerar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om man köper spelet och får med en demo som inte funkar, kommer ni att skicka ut en fungerande demo då när/om ni får in några fungerande eller kan ni testa innan ni skicar spelet, om man skulle ta och beställa och när kommer Metal Gear2, är det första December i år, eller kommer det tidigare?
[This message has been edited by PS2 ägare (edited 31 March 2001).]
PS2!!!
Om/när vi får in ersättningsdiskar kommer vi att byta ut demoskivorna för de kunder som har problem. Vi har inte möjlighet att testa demodiscen varje gång vi säljer ZOE, det är faktiskt spelet ZOE vi säljer och inte MGS demot.
Jag tror ingen kan säga säkert när MGS2 släpps i europa...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Då får man säga att man hade tur som fick en fungerande version av Mgs2
scubagirl...
på tal om detta... kan man beställa gratis demoskivor av nått spel till ps2?? nån som kan nån hemsida?
Bookmarks