Jag har precis köpt en PS2 med neo 2.2 och en DVD region X från psxcare. Problemet jag har nu är att jag inte vet hur man bootar eller hur EA metoden fungerar jag skulle uppskatta om någon kunde förklara det för mig
Jag har precis köpt en PS2 med neo 2.2 och en DVD region X från psxcare. Problemet jag har nu är att jag inte vet hur man bootar eller hur EA metoden fungerar jag skulle uppskatta om någon kunde förklara det för mig
Sätt in DVD multi region X och sätt Ps2:an i "stand by". Tryck och håll in Reset ända tills regionsvalet kommer fram. Då släpper du resetknappen och cd släden kommr ut i 6sek (4sek om man har Neo2.0). Byt skiva innan cd släden åker in och tryck på start. Nu är det bara att lira på. Synd bara att inget riktigt bra spel har kommit ännu...
Det går även bra att helt enkelt starta dvd-region-x utan att hålla in några knappar med de flesta spel. Bara att trycka på eject och stoppa i det spel man vill spela samt trycka på START har jag för mig att det var.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kanske funkar med Neo2.2 men inte med 2.0, Måste köra EA med ALLA nyare spel. Men det funkar 100%.
Bookmarks