Har precis skaffat mig en ny xbox med xbit chip efter att min gammla gick sönder. Kan jag ta den hd som sitter i den gammal (120gb) och sätta i den nya? spelar det någon roll om den är låst? jag vet ej om den är det.
tacksam för svar.
Har precis skaffat mig en ny xbox med xbit chip efter att min gammla gick sönder. Kan jag ta den hd som sitter i den gammal (120gb) och sätta i den nya? spelar det någon roll om den är låst? jag vet ej om den är det.
tacksam för svar.
Är den låst så måste du låsa upp den. Sök efter "atapwd" i forumet så hittar du min guide för hur du fixar det i en pc.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack hansi! du är en ängel =)
Är detta sant, att om hd är låst så kan jag inte se den i windows?
[behöver ta reda på om min hd är låst]
ja/nej
satte nu i disken i datorn.. fick upp i xp att den hittade en ny hd enhet men får inte upp den i utforskaren så jag antar att den är låst.
Om jag låser upp den blir jag av med allt på den då?
Jag har ingen floppy i datorn kan jag låsa upp den utan det?
Bookmarks