Tjena allihopa. Det är så här att jag har problem med att bränna mina copier. Jag har gjort en imgae fil på hd som jag vill bränna till en dvd skiva. Jag har en MSI DR4-A DVDRW, precis köpt på Onoff. Jag har instalerat den så som dets tår på anvisningarna. Den bränenr cd-r, och den bränner dvd när man ska göra en dvd joile skiva. Men när jag ska bränna ett image fil vägrar den att bränna den. Tex jag ska bränna ner den här ps2 image filen med hjälp av Alcohol 120%, och så tar jag Guide för Imagebränning, sen väljer jag cue filen som har bin filer med sig, sen trycker jag på nästa och en ruta där man ska välja hur man vill bränna och med vilken brännare upp. Och så väljer jag allt rätt, och jag har en Verbatim DVD+R Datalife inne, och när jag trycker för att bränna kommer en ruta upp där det Vänligen sätt in en tom skiva i följande cd/dvd brännare, och det roliga är att det står på enhetstatus att det är en tom skiva i. Nu vet jag inte vad jag ska göra, har testat med nero, och den säger ungefär samma sak. Är det någon som kan hjälpa mig??
P.S
DVD brännaren bränenr både dvd-r och dvd+r!
Tack Dan
Bookmarks