Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Krashad Hårddisk.

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0

Krashad Hårddisk.

Jag lyckades kliva (!) sönder hårddisken i min xbox, naturligtvis har boxen varit strömlös efter det, hade ingen tanke på klocka mm.

Men nu till frågan, vad kan jag göra? Jag har en ny HD nu men som jag förstår det är det inte världens lättaste att installera den i och med strömlösheten. Någon som har något tips om hur jag skall gå tillväga för att enklast möjligt få den nya HD'n att fungera i boxen? Läste något om att använda en annan xbox men jag känner fan i mig ingen som har en tillräckligt väl för att fråga om jag får rota med deras box.

Tips, programförslag, anything????

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Köp en 8-giggare av mig med ms dashboard på
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0
    Skulle det funka om jag tog min polares HD från hans ochippade box och satte den i min för att kunna boota som vanligt? Fungerar det utan att det händer något med hans HD skulle det ju vara grymt, som jag förstått det räcker det väl sen att jag har nätkabeln i tills jag satt i den nya och sen köra SD därifrån?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det kommer inte fungera för din polares xbox är låst till hans xbox. Du måste ta en upplåst hårddisk från en modifierad xbox.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Köp en 8-giggare av mig med ms dashboard på
    Vad tar du för en sådan då?

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0
    Kanske borde nämna att jag kommer fram till startsidan där jag får felkod 16, det gör säkert ingen skillnad men ändå...........

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Liknande diskussioner

1. köra spel direkt från hårddisk?
    By feb in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 13:34
  2. 4.1 Byte till större hårddisk
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Senaste inlägg: 2003-11-15, 18:25
  3. hårddisk till ps2
    By danne88 in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-10-17, 22:19
  4. Hur laddar man xbox program från PC´ns hårddisk
    By brusa in forum XBOX Media Player / Media Center