Hej. undrar varför inte fler väljer att bränna xbox skivor i udf istället?
Det måste väl vara enklare än att hålla på med en massa x-isos?
Det jag bränt i udf har funkat kanon.
Hej. undrar varför inte fler väljer att bränna xbox skivor i udf istället?
Det måste väl vara enklare än att hålla på med en massa x-isos?
Det jag bränt i udf har funkat kanon.
Det är en minimal prestandaförsämring om man använder udf...har jag hört...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vilket sätt tycker du är bäst för mig med (Xbox 1.0, sd 3.6, 4979, X2Pro 120g) om jag vill göra backup?
Är det då bäst att göra en *.iso med xisotool och bränna av image, eller FTPa och sedan direkt bränna med UDF/ISO "Force...Xbox" i Nero 6.3.2??? Måste man i det sist nämnda fallet döpa kompileringen (Skivan) till något speciellt???
Vilket media passar bäst? Tror det är en Thomsson (...den som inte läser CD-R)
Till fallet hör att jag provat bränna med Tracks data DVD+RW & bara fått Unknown disc...
När jag ändå frågar, kan jag passa på att fråga vad jag ska göra för att få igång MS orginaldashen, när jag klickar där alt. stänger av chippet får jag felkod 21 unknown error...
![]()
X2 Pro 120Gb/8Mb Seagate Barracuda... & updating
Jag skulle nog använda craxtion och göra en .iso och sedan bränna den. Eller varför inte qwix eller xbox-ripper eller något annat verktyg som automatiserar kopiering av spel som ligger på xboxens hårddisk till en iso-fil i xiso-format.
Bränn allt till xbox på DVD-R
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
för snabbt och bra svar!
X2 Pro 120Gb/8Mb Seagate Barracuda... & updating
Bookmarks