Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Bios.bin

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0

Bios.bin

Jag laddade hem en fil som hette 4981.06_256k.bin från xbins sedan gjorde jag den till 1024 kb och döpte den till bios.bin och la den på en cdrw skiva med ca 70 mb annat krafs men när xboxet ber om flash skivan så spottar han ut den skivan jag gjort och ber om en ny med flash på, vad har jag gjort för fel ????

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Stängde du skivan (finalize)
    Använde du strikt 8.3 filsystem (ej joliet)

Prova något annat cd-rw media.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0

Halting

Jag gjorde en ny skiva och nu står det att den hittar bois update och så står det "halting!"

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Kolla att chippet inte står med switchen "protect" i "on"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Vilken BIOS version ska jag ha???
    By frimans63 in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 18:50

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner