Jag vet att vissa kiss-dvdspelare kan streama film och mp3 via nätverk till tvn, finns det någon möjlighet att göra det med en xbox? Nått program eller så? Dator>dvd>tv
Jag vet att vissa kiss-dvdspelare kan streama film och mp3 via nätverk till tvn, finns det någon möjlighet att göra det med en xbox? Nått program eller så? Dator>dvd>tv
Javisst, boxen kan ansluta till vanliga windows shares (smb protokoll) eller t.ex. Relax shares (man kör ett litet serverprogram på pc:n) för att streama musik, film och bilder.
Sök på relax, och läs mer i avdelningen för xbox media player
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=64
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tackar, fungerar bra nu efter lite pyssel...Det var tydligen viktigt att man döpte sharemapparna till video och inte Video som jag hade gjort...samma sak med Musik som jag skrev först, music skulle det vara.
Bookmarks