Någon som vet om det går att få igång SMB med WIN98?
Eftersom Relax inte fungerar så bra med XBMC tänkte jag testa med något annat...
Någon som vet om det går att få igång SMB med WIN98?
Eftersom Relax inte fungerar så bra med XBMC tänkte jag testa med något annat...
Relax funkar med XBMC. Du skrev dock att det inte funkar så bra iofs, men funkar gör det i alla fall. Har dock inte provat så mycket själv mer än att jag vet det funkar.
Ha Ha.. Exakt, men det var ju inte riktigt det jag frågade om, eller hur?
Njä, men du skrev att Relax inte funkar så bra med XBMC då ville jag bara upplysa om att det funkar i alla fall, för jag har läst en del andra trådar där folk inte fått det att funka alls.
Men det kanske blev lite fel i detta fallet då
Testa ccxstream istället funkar jättebra för mig lite pul med att få igång bara
Nån som kan länka till en guide eller likn. för att få igång ccxstream för jag fattar fan inte hur man ska göra.Original inlägg av TeWie
Tack! Det fungerade skitbra, men en fråga bara: Hur gör man för att få länken i XMBC att gå direkt till mp3 mappen? Nu får man ju upp allting man har delat ut om man bara skriver xbms://ipadress:1400/.Original inlägg av whopper
Vet faktiskt inte, men prova typ : xbms://ipadress:1400/MinSökvägTillFilerna/
Jag testade lite och det fungerade om man skrev xbms://ipadress:1400/mp3/ om man har döpt mp3 sharen till mp3.Original inlägg av whopper
En sak som jag dock inte fick att fungera var att komma åt dator DVD:n via ccXStream. Nån som vet varför?
Last edited by jEjK; 2004-03-15 at 13:10.
Bookmarks