hej jag har lagt in lite filmer men när jag går in i mediaplayern så hittar jag inte de. Hur gör jag ?
hej jag har lagt in lite filmer men när jag går in i mediaplayern så hittar jag inte de. Hur gör jag ?
Du måste konfigurera mediaplayerns config.xml fil så att du får upp katalogen där dvd2xbox lade filmerna i mediaplayerns meny.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
och hur gör man det?Original inlägg av Hansi
jag vet inte hur man gör.
inne på inställningar på media playern eller?
Du måste editera xml-filen i din PC med lämpligt program, tanka hem ett program som heter Textpad som har stöd för xml, om du har Dreamweaver installerat så funkar det också, kanske Frontpage också?
/F
Du får h'mta xml-filen via ftp och sen redigera den i datorn innan du skickar tillbaka den till xboxen..
Använd flashfxp, anslut till boxen, markera filen, välj EDIT
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det här dvd2xbox, rippar den DVD-filmer? Och till vilket format? Rippar den till DivX MÅSTE jag ha det, jag har tonvis med saker så jag kan tradaOriginal inlägg av seyimon
![]()
Bookmarks