Hej! Någon som har samma problem som jag att nya bond spelet låser sig på bana 3? Har provat att ställa om till ntcs, men det funkar inte! Finns det någon patch eller liknande?
MvH Gusten!!
Hej! Någon som har samma problem som jag att nya bond spelet låser sig på bana 3? Har provat att ställa om till ntcs, men det funkar inte! Finns det någon patch eller liknande?
MvH Gusten!!
Hej Gusten här igen!
Det fanns visst en Crack/Fix Så det löste sig![]()
Jag har samma problem.Kan du maila fixen?Original inlägg av Gusten
Finns på dc!!
Provar & provar men hittar den inte....
Ok,har den nu men den är en .ppf fil,hur får man in den i spelet?
Måste man ha nått program för detta.Behöver hjälp!!!
Last edited by Nijo; 2004-02-20 at 20:53.
detta spel har gått mig på nerverna 7-10 gig laddning åt pipan har ingen rgb input på tvn än hoppas det kommer en engelsk pal version av spelet snart eller så får man köpa det om en vecka
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
Jobbigt.Vet du hur man patchar ett spel med PPF fixen?
Det finns en version av bond som inte funkar med fixen! Det låser sig ändå på level 4...Använd ppf-o-matic3 för att få in patchen i isofilen..ins-x007eon.iso
Ja & den hade jagOriginal inlägg av Gusten
.Vilken osis.Konstigt för den jag har e den som man ska patcha men ändå funkar den inte precis som du sa.
den enda lösningen är att köra insomnias relle med wams fix sen köra spelet i NTSC mode... funkar det inte från hdn så bränn ut det då funkar det garanterat
Lösningen var att bara ändra till NTSC,hehe.Vilken blunder!
om det inte funkar så ladda
http://xboxlights.no-ip.org/files/Ja...save-LiMiT.zip
Länken funkade inte?
Prova ta bort filnamnet i länken...
Vet du hur man patchar ett spel med PPF fixen?
För er som hittat Patchen Kirra ett prog som heter PPF-O-Matic v3.0 så löserdet sig.
Bookmarks