Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Halo sista filmen,orginal vs bundle

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    21
    Respekt
    0

    Halo sista filmen,orginal vs bundle

    Inte en så stor fråga egentligen men ska ju vara här i "X-box spel/mjukvara".

    Har klarat Halo i både "gröna fodralet" och "bundle" eller vad det heter som kommer med många x-box nu när man köper det.

    Om du inte har klarat spelet eller så kanske du inte ska läsa för att förstöra spänningen.

    Iaf så i "gröna boxen" när man klarat ut det så kommer filmen med man flyger iväg osv..sen rullar "skaparna" till filmen fram, och om man väntar lite så ser man att "den dumma blåa bollen" fortfarande lever och kommer susande genom rymden. (to be contin...)

    I bundle så slutade direkt efter filmen när man flygit iväg, ingen credit till dem som gjort spelet eller filmen om "bollen". Ska det vara så?

    Är det mer som skiljer sig mellan orginal/bundle? Enda jag lade märke till i alla fall.

    Tack.

  2. #2
    Citat Original inlägg av digital1
    Inte en så stor fråga egentligen men ska ju vara här i "X-box spel/mjukvara".

    Har klarat Halo i både "gröna fodralet" och "bundle" eller vad det heter som kommer med många x-box nu när man köper det.

    Om du inte har klarat spelet eller så kanske du inte ska läsa för att förstöra spänningen.

    Iaf så i "gröna boxen" när man klarat ut det så kommer filmen med man flyger iväg osv..sen rullar "skaparna" till filmen fram, och om man väntar lite så ser man att "den dumma blåa bollen" fortfarande lever och kommer susande genom rymden. (to be contin...)

    I bundle så slutade direkt efter filmen när man flygit iväg, ingen credit till dem som gjort spelet eller filmen om "bollen". Ska det vara så?

    Är det mer som skiljer sig mellan orginal/bundle? Enda jag lade märke till i alla fall.

    Tack.
    med "bundle" antar jag att du menar en Halo-skiva som kom tillsammans med ett Xbox? Jag har en sådan och jag kan se både credits och den där blåa bollen så jag tror inte riktigt att det är så som du säger.... En skillnad som jag har märkt är att det ibland kan vara svårt att få igång ett nätverk med nån som har en inköpt och jag har bundle....

Liknande diskussioner

  1. NTSC HALO --> PAL HALO
    By WebWolf in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-06-05, 19:03

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •