Skulle vilja veta den normala temperaturen för en Xbox CPU. När jag sätter på den brukar den ligga på 38 grader men efter ett tag så går den upp till max 52.5... När är det för högt?
Skulle vilja veta den normala temperaturen för en Xbox CPU. När jag sätter på den brukar den ligga på 38 grader men efter ett tag så går den upp till max 52.5... När är det för högt?
Om jag inte missminner mig är det en intelprocessor i boxen. Dvs den stänger av sig när temperaturen blir för hög!
Funderar du på att fimpa en fläkt ?
Whopper
Jag tror jag skall börja tillverka "febertermometrar" till xbox...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja det måste vara en epedemi på G hos alla xboxar, bästa man plastar in den![]()
Nejdå jag tycker att min fläkt är relativt tyst. Jaså så den stänger av sig själv? Trodde inte det.... Varför har då senaste versionen av EvoX den funktionen? Lite dumt att lägga in den om den redan finns eller hur?Original inlägg av whopper
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Boxen stänger av sig själv vid för hög temperatur, har testat att köra några boxar utan fläktar och dom stängde av sig själva efter några minuter.
Bookmarks