Jag har evolutionX 3921 och programmet DVD-X2 DongleFree DVD-Player. Varför fungerar inte min fjärrkontroll. Finns det något bra program som har stöd för kontrollen? Tack på förhand /Qulan
Jag har evolutionX 3921 och programmet DVD-X2 DongleFree DVD-Player. Varför fungerar inte min fjärrkontroll. Finns det något bra program som har stöd för kontrollen? Tack på förhand /Qulan
Du jag har exakt samma problem. Har provat ALLT (till och med att köra in IR-n i ALLA portar....) Jag tror helt enkelt att den inte har stöd för fjärrkontroll.... Men vem fan bryr sig den är ju regionsfri och det är inte sådär OTROLIGT svårt att styra utan fjärrkontroll... Skulle vilja köra en liten följdfråga också: Nån som vet hur men enkelt får igång en DVD med XBMP 2.4+?Original inlägg av qulan
Det är inte något fel på er Dogle free DVD player eller fjärr, det är programmerat så att fjärren inte ska behövas för att spela DVD...
Jag har läst någonstans på forumet att det går att skriva om något för att få dosan att fungera, men om ni ser på DVD genom orginal DVD spelaren och stänger av Autolaunch DVD i settings så fungerar fjärren!
X2 Pro 120Gb/8Mb Seagate Barracuda... & updating
Bookmarks