Någon som vet var man kan få tag på en ny juvel.. typ orginalet? fast genomskinlig!
Någon som vet var man kan få tag på en ny juvel.. typ orginalet? fast genomskinlig!
Japp........ Fasst får ej skriva det här..... googla lite....... den som söker han finner
hittar tyv ingen.. men jag har gjort en ny .. så . dyker det upp köper jag men annars kvittar det! tack iaf
ok får man fråga va du gjorde den i för material å hur du gjorde den?
plexiglas. använde en "hålsåg" utan borr till att få en jämn cirkel. sen en dremel till att gravera och putsa.
Men F*N att orginalet sprack... trilla i princip sönder i handen på mig .. inget våld =(
hmmm........ konstigt
Något! Man kan bli irri för mindre!
fick loss min nyss,, hur lätt som helst värmde lite med hårfönen sen bände jag loss den med en smörkniv
Jag har råkat förstöra min jewel är det någon som vet någon sida eller butik så maila mig gärna
Det var en gammal tråd du grävde upp!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
men det finns inget svar på den frågan jag måste få tag på en ny jewel
ok ok
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ma1rcus ---> Jag vet en svensk sida, skitbra, men man får inte skriva den här för då blir det cencurerat (skit också ).
Men om du ger mig din mejl så kan jag mejla dig sidan, jewelen kostar väl med frakt ung. 120 kr...
marcus _ <a href="mailto:standar@msn...ar@msn.com</a>
ge mig adressen, billysignal@comhem.se
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks