Behöver två LA chipp till Playstation 2 v9
Behöver två LA chipp till Playstation 2 v9
Dom kommer finnas i vår webshop så fort jag får leverans av de chip jag beställde för några veckor sedan. Jag har BA-chip till alla andra modeller.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är det inte kostnads mässigt onödigt ha avancerade chip som inte klåfingriga användre klarar av att använda?
Menar support kostnaden för att ha personal som tar hand om bara det måste ju kosta mer än försäljningen av chip eller![]()
Bara undrar.....liksom![]()
De chip vi pratar om är reservdelar till Playstation 2 moderkortet, det är nog mest avancerade chipmontörer som kommer köpa sådana. Dom är inte lätta att byta :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja jag vet men nu menar jag chip i allmänhet typ till xbox, sen är där ju en & annan som är MYTH OF SELF & GREATHER THAN YOU SELF (NLP Reggio modell), som inte kan låta bli som ser utmaningar i allt![]()
Undrar bara liksom
Last edited by pege63; 2004-02-27 at 09:38.
Bookmarks