Har en sprillans ny, ej uppackad Samsung SD-616F DVD-ROM som jag säljer för 1000kr +frakt. Kan även xbox-modda den för en extra slant.
Finns i Eslöv.
Har en sprillans ny, ej uppackad Samsung SD-616F DVD-ROM som jag säljer för 1000kr +frakt. Kan även xbox-modda den för en extra slant.
Finns i Eslöv.
400:- kan du få, det är vad dom kostar i handeln idag, 600:- om den är färdigmoddad med frontstycke och strömkabel.Original inlägg av qazzaq
Lycka till att hitta en 616F, rätta mig om jag har fel, men de man hittar i handeln är modeller som inte går att flasha om och modifiera så att dom till 100% kan ersätta en xbox dvdläsare.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
De Samsung du hittar för 400.- i affärerna idag är 616Q, som inte kan moddas att läsa originalskivor. Enheten jag säljer ÄR en F, tillverkad i januari 2002 och har legat på en lagerhylla sedan mars samma år!!!
Jag hade ursprungligen två, men har moddat en till mig själv...![]()
Berätta gärna var man får tag på en F-modell för 400.-!
(Har själv letat och vet att de i princip inte finns längre.)
Har lagt ut några bilder så ni kan se vad jag har.
Samsung SD-616F
PS. Bara amatörer behöver en extra strömkabel. DS
Vet mycket väl att det är mest Q modeller på hyllan idag och att det endast är f/t modellerna som går att använda.
Dåså, om du hittar f/t för 400:-/st så köp 10st så köper jag dom av dig för 500:-/st :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kan man använda q modellen bortsett ifrån att orginalspel inte fungerar?
Är det bara origianl-spel som inte fungerar, eller gäller detta allt som är original?
Kan man spela upp originala dvd-filmer?
Uhm... en novis fråga...
Går det inte att nergradera firmwaren då till f? Borde ju finnas hackade firmwares för det.
Varför vill man ha en sån DVD förresten? Är det för att den kan läsa CD-R?
Min orginal samsung kan det också (De flesta jag provat med iallafall) och Philipsen är ganska bra också på det.
Min THompson läser alla CD-R jag har testat och det är ett antal kan jag säga!!!
Bookmarks