Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Hårdisk

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Hårdisk

    vad menas med att ripper 2 chippet ska ha stöd för hårddisk?? måste man ha ett ripper 2 för att ha hårddisk eller går det bra med dms 3 också?`
    hur kopplar man in den? vanlig ide eller?

  2. #2
    Citat Original inlägg av tjjenna
    vad menas med att ripper 2 chippet ska ha stöd för hårddisk?? måste man ha ett ripper 2 för att ha hårddisk eller går det bra med dms 3 också?`
    hur kopplar man in den? vanlig ide eller?
    ÖÖh... OriginalXbox har också hårddisk och jag har aldrig sett en Xbox utan en HD. /Förutom när jag tog ut min då :P )
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av tjjenna
    vad menas med att ripper 2 chippet ska ha stöd för hårddisk?? måste man ha ett ripper 2 för att ha hårddisk eller går det bra med dms 3 också?`
    hur kopplar man in den? vanlig ide eller?
    Du kopplar in den i en original nätverksadapter. Vi har inte experimenterat med hd-stödet i DMS3 och Ripper, så jag har inte så mycket mer att säga än att det finns stöd för hårddisk...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Du kopplar in den i en original nätverksadapter. Vi har inte experimenterat med hd-stödet i DMS3 och Ripper, så jag har inte så mycket mer att säga än att det finns stöd för hårddisk...
    ok, men är ripper 2 chippet bättre då? på deras sida skriver de att deras chip ska vara en dms 3 "killer" är det så mycket bättre egentligen?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vilket chip som är bäst visar sig nog i framtiden då det mest beror på vilken tillverkare som är piggast på att släppa uppdateringar till chippet i framtiden. Just nu tycker vi nog Ripper är det mest stabila chippet, och absolut enklast att montera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. byta till en 40 gb fujitsu hårdisk
    By Master0onXbox in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 17:06
  2. Extern Hårdisk
    By badaimer in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-06-10, 17:13
  3. Hårdisk till xbox
    By Etrom in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-19, 09:37
  4. Hårdisk problem??
    By hansol in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-26, 18:58
  5. till psxcare ang hårdisk till ps2
    By daniel.com@mailbox.se in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 01:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •