Jag är i stort behov av superdisc. men jag har en väldigt seg uppkoppling så jag kan inte tanka ner den. så därför undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan tänka sig att sälja ett ex av den senaste SD till mig?
Jag är i stort behov av superdisc. men jag har en väldigt seg uppkoppling så jag kan inte tanka ner den. så därför undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan tänka sig att sälja ett ex av den senaste SD till mig?
du snackar om pirat kopiering här... tror inte att det är så speciellt lagligt :P det finns ju annars andra "mindre" bootdiscs du kan tanka.. =)
jaså, jag visste inte att det var copyright på SD. Men då måste väl den finnas att köpa lagligt??Original inlägg av bompa86
vad exakt gör en Superdisk? Jag har en Bootdisc till Xbox, men tror itne det är samma sak... elleR?Original inlägg av cman
CMAN vad har du för uppkoppling jag skulle kunna skicka den till dig jag bryr mig inte om hur lång tid det tar.
Vilken SD vill du ha.
SD 3.6
SD rc6
SD rc7
Har du icq så kan jag skicka den till dig.![]()
Jag har bara 56kb/s så det blir nog svårt. Men hur stor är SD rc7 ?Original inlägg av ckaiy_cool
Den är 779 MB stor.
ojdå! ja då kan jag glömma den.Original inlägg av ckaiy_cool
Har du ingen kompis med bra anslutning som kan hjälpa dig?
Jag kan skicka den då.
om du inte vill ha mail så äre ju svårt att maila dig...
matildaekholm@*******.com
eh, varför får ja inte skriva att ja har hetamailen?
Last edited by mekholm; 2004-02-29 at 18:26.
ReklamOriginal inlägg av mekholm
![]()
Bookmarks