Hur flaschar man ett X-ecuter 2 Lite+ chipp med ett 4981.06_256k.bin bios??![]()
Hur flaschar man ett X-ecuter 2 Lite+ chipp med ett 4981.06_256k.bin bios??![]()
Första gången: Med bios på CD enligt första inlägget i denna avdelning
Därefter: Flash bios kommandot i evolution-X
Efter misslyckad flashning: Med X-ecuter 2 lite programmerare eller lämna in till oss.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men lägger jag bara över 4981.06_256k.bin bioset omdöpt till bios.bin på en CD-RW skiva och stoppar in i boxen.. och sen ligger bioset på chippet??
Tack//Emil
har du haft en bios tidigare på chipet eller ?
Man behöver bara flasha från en skiva första gången sen kan du flasha från dashboardens flashkommando![]()
Nope chippet som jag har är helt nytt.. så det är väl antagligen cromwell bios på det... men måste man flascha chippet första gången från cd?.. kan man inte installera superdisc och sen flascha från den?
Nej, först bränna bios på cd, flasha chippet, sedan installera med superdisc.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har du fått till de med chipet?Original inlägg av sjolindereboy
Jepp nu har jag fixat allt med chippet!... tack för all hjälp!
Bookmarks