Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Ny version av Xbox ute!

Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Göteborg
    Respekt
    23

Ny version av Xbox ute!

Verkar ha kommit en ny Xbox på marknaden, nyheten är ett nytt Grafik chip (igen) Detta betyder att dessa nya boxar kommer kräva nyt bios, vilket lär ta någon vecka eller två att få fram. Ända kända boxarna som har detta chip är crystal Xbox.

(ms har ingen aning om när desa kommer på marknaden i sverige -Enlig deras support)
    Last edited by Wizz; 2004-03-02 at 22:16.

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    Är sugen på ett crystalpack, främst för att det är två dosor med till ett schysst pris. Men går det att använda chip eller flasha bios i dessa också? Annars vill jag nog inte ha en...

Har sett på en sida att de släpps 19mars förresten.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det kommer väl ta en stund innan biosarna är uppdaterade för det nya videochippet som sägs sitta i de boxarna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    22
    Hmm,jag som bara trodde att dom bytt skal.Undrar varför dom ska sätta dit ett annat graffe chipp?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Dom kanske får det 3 spänn billigare, det blir många spänn när man gör 1.000.000 konsoller.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    Hur länge kan det tänkas ta innan biosar kommer? Finns det nån risk att det inte kommer att gå att chippa boxarna, jag tänkte om Microsoft ändrat nått så att det inte går?

Citat Original inlägg av haagel
    Hur länge kan det tänkas ta innan biosar kommer? Finns det nån risk att det inte kommer att gå att chippa boxarna, jag tänkte om Microsoft ändrat nått så att det inte går?
    vilket skämt... folk kommer ALLTID på sätt att göra det, oavsett hur svårt det är
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Liknande diskussioner

1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:59
  2. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 11:06
  3. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 01:21
  4. Linux på omidifierad XBOX med direkt boot
    By Hansi in forum Linux på XBOX
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 01:28
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 21:24

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner