Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Mitt Dashboard är skadat - hur kan jag ersätta det?

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    21

Unhappy Mitt Dashboard är skadat - hur kan jag ersätta det?

Min Xbox med Xecuter 2.3 Pro och Evolution X Lite versionen vägrar boota korrekt sedan en tid då den hänger sig strax efter boot. Det är inte möjligt att få någon fason på klockan/datum tex. Jag misstänker att dashborden är skadad på HD och skulle vilja reparera. Någon som kan tipsa om hur det går till?
    Akki

Citat Original inlägg av Akki
    Min Xbox med Xecuter 2.3 Pro och Evolution X Lite versionen vägrar boota korrekt sedan en tid då den hänger sig strax efter boot. Det är inte möjligt att få någon fason på klockan/datum tex. Jag misstänker att dashborden är skadad på HD och skulle vilja reparera. Någon som kan tipsa om hur det går till?
    Akki
    installera originala MSdashboard från *******.se-s bootskiva (Eller från SD, ve tinte omd et går att installera dashboard därifrån, men från den förstnämnda går det...)
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Tjatar du om "****-se" bootskivan i det här forumet en gång till så plockar jag bort dig och alla dina inlägg... Superdisc är originalet som den är baserad på, finns ingen anledning att använda något annat :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Citat Original inlägg av Hansi
    Tjatar du om "****-se" bootskivan i det här forumet en gång till så plockar jag bort dig och alla dina inlägg... Superdisc är originalet som den är baserad på, finns ingen anledning att använda något annat :-)
    möjligtvis men SD lider av grova fel. tex så kan man itne installera program från SD direkt till HD'n, bara köra de. Sedan har ni kryptiska filnamn på era biosfiler :P
    Det finns andra grejer som är enklare - det är allt jag kan säga... Och förresten så äger ni väl inte heller EvoX - alla kan göra en bootskiva och det finns inga osm helst bevis att den botskiva jag pratar om är baserad på er... Men ok ok jag förstår att det här är ERAT forum och ni vill inte ha några konkurrerande företags skivor. Men ni är inte alltid så bra, jag moddade min PS1 hos er för ett tag sen, den gick sönder efter ett par veckor och efter att jag låtit min kompis ta en titt på den så sa han att 3 kablar satt löst och en hade flygit av... plus så hade nån komponent bränts upp osv... VIlle bara småklaga lite, men ni är säkert bättre nu och det här forumet är hyfsat + att jag kan hjälpa folk så
    * Xbox V1.1
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34
    Cerber0s att du har tankat ner en SD som någon SBSare har gjort är ju knappast Hanis problem, har tankat ner Sd sedan 3an till 3.7sr8 & inga av dom jag har fått har varit felaktiga, sen att man laddar ner från ngn amatörsite där någon SBSare gjort om SD & sen spyr galla över det här ganar ju knappast någon eller hur?

Citat Original inlägg av pege63
    Cerber0s att du har tankat ner en SD som någon SBSare har gjort är ju knappast Hanis problem, har tankat ner Sd sedan 3an till 3.7sr8 & inga av dom jag har fått har varit felaktiga, sen att man laddar ner från ngn amatörsite där någon SBSare gjort om SD & sen spyr galla över det här ganar ju knappast någon eller hur?
    vad är en SBSare? :P
    * Xbox V1.1
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Skit Bakom Spakarna
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0
    Lol =)...//m
    Xbox v.1.0
    Thomson DVD
    Xbit med xeceuter2
    USB-port
    WD 200gb

Liknande diskussioner

1. Alladin Advance - jättetråd flyttad från "xbox produkter"
    By Hansi in forum Aladdin Advance Support
    Senaste inlägg: 2004-02-17, 21:27
  2. Hur fan gör man?
    By saigon in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-09-16, 01:14
  3. Snälla, hjälp mig med mitt RGB-problem innan jag slår sönder mitt PS2!!!!
    By degas in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-08-06, 02:51
  4. PS2 V8 maskin ? Hur ser jag det ?
    By oggebogge2 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-02-20, 12:26
  5. Hur gör jag?
    By sebbe3 in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-08-22, 23:03

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner