Jag har ett chipat x-box, med aladdin advance v64 och när jag försöker spela mina backuper, tex prince of persia, så stannar spelet vid "loading".. sen kommer jag inte längre. Någon som vet vad som är fel?
mvh
fLx
Jag har ett chipat x-box, med aladdin advance v64 och när jag försöker spela mina backuper, tex prince of persia, så stannar spelet vid "loading".. sen kommer jag inte längre. Någon som vet vad som är fel?
mvh
fLx
brännt spelet rätt? Prova att rippa spelet till HDn med XBcopy och köra den därifrån. Stannar den fortfarande vid loading har du förmodligen ett korrupt spel. Du kan även prova ett annat dashboard som unleashX eller avalaunchOriginal inlägg av flx
![]()
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Original inlägg av Cerber0s
Ok! Har testat att rippa ner det till HDn men den drar över alla filer utom 3st, och det går inte att köra sen.. Antagligen är bränningen kass, men min kompis kan spela det på sin box, han har dock en annan dashboard. Så min fråga nu, hur byter man dashboard?
Mvh
fLx
om du bara ska testa så är det hur enkelt som helst. Bara dra ett annat dashboard till appsmappen på din HD och starta det från EvoX i menyn apps. (Jag antar att du använder evox)Original inlägg av flx
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Bookmarks